Subject: "Tartu maakond, Kastre vald, Järvselja küla, riigitee 22287 Liispõllu-Järvselja-Aravu km 2,239 ja Kontori tee ning km 2,485 ja Agali tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt" projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 13:53:37 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Tartu maakond, Kastre vald, Järvselja küla, riigitee 22287
Liispõllu-Järvselja-Aravu km 2,239 ja Kontori tee, riigitee 22287
Liispõllu-Järvselja-Aravu km 2,485 ja Agali tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-25-01-02 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Laanekraav OÜ (reg.nr. 10010206) tellimusel  on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Tartu maakond, Kastre vald, Järvselja küla, riigitee 22287
Liispõllu-Järvselja-Aravu km 2,239 ja Kontori tee, riigitee 22287
Liispõllu-Järvselja-Aravu km 2,485 ja Agali tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on juurdepääsutee rekonstrueerimine
Metskonna kinnistule (katastritunnusega 45401:001:0295) ja Järvselja
metskond 2 kinnistule (katastritunnusega 45401:002:0305). Riigitee
ristumiskohtade rekonstrueerimine on vajalik RMK riigimetsa majaandmiseks
ja maaparandussüsteemi hooldamiseks.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/k9isyruaxogbsl4fknm8r/CD_PP-25-01-02-Kontor
i-tee-ja-Agali-tee.zip?rlkey=yarcq69um3t13nl4n0zmwhzj1
<https://www.dropbox.com/scl/fi/k9isyruaxogbsl4fknm8r/CD_PP-25-01-02-Konto
ri-tee-ja-Agali-tee.zip?rlkey=yarcq69um3t13nl4n0zmwhzj1&dl=0> &dl=0

Palun tagasisidet.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]